Desaprofitar l'adolescència
Penso que estic creixent massa ràpid i que estic desaprofitant la meva adolescència, necessito conèixer gent nova i fer les mítiques coses que es fan a aquesta etapa, passar un dia sencer a la muntanya amb amics, anar a la platja amb els mateixos, fer locures... La meva mare es massa protectora, jo se que ho fa perquè m'estima però jo necessito despreocupar-me i no estar pendent d'ella i fer aquestes coses. A més tots els meus amics poden. Per exemple, avui és Sant Joan i hi ha el típic "Botellón", jo ja hi he anat dient-li als meus pares, però després de 3 mesos volia anar aquest, la despedida de 4t, una possible oportunitat per liar-me i viure més l'adolescència. Em fa pena i ns com solucionar aquesta sensació.
Ho sento per la llargada i gràcies.
Laura Centellas

Hola!
És veritat que alguns pares són molt protectors i intenten avisar-te i protegir-te dels possibles perills, fent que hi vagis poca estona o controlant-te molt.
Ara bé, et direm una cosa: aquestes imatges mítiques de l'adolescència (anar un dia a la muntanya, anar a la platja amb la colla, quedar-se a dormir en altres llocs...) és més típic de la joventut que de l'adolescència. Aquestes experiències son molt més habituals a partir de la majoria d'edat (on ja tens carnet, més independència econòmica perquè pots treballar, més confiança dels pares...).
No et deixis enredar per la fantasia i centra't en coses que realment pugueu fer amb el teu grup. Planifiqueu sopars, sortides més curtes i estones conjuntes. Ja veuràs com mica en mica els teus pares aniran confiant en tu ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas