Lio
Tinc 18 anys i encara no m'he liat amb ningú. Al principi doncs tampoc havia sorgint cap oportunitat per fer-ho però aquest darrer any si que havia hagut alguna ocasió fer fer-ho. El problema és que vaig ignorar a aquelles persones perquè no tinc cap idea de si ho faré malament, de si sabré besar o si el noi s'arrepentirà. Necessito ajuda!! Amb 18 anys ja ho hauria d'haver fet i ara tinc por de que la gent es rigui de mi per no saber besar.
Laura Centellas

Hola,
No vas tard, no hi ha una edat marcada en la qual s'hagi de fer el primer petó. Pensa que ningú neix ensenyada, és normal que si no ho hem fet mai abans, no sapiguem ni per on començar.
És important que ho facis quan realment et sentis preparada per fer-ho, amb la persona que tu vulguis. Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas