sexe sense protecció
fa dos dies vaig tenir sexe amb un noi i sense protecció, com podria saber si tot ha anat be o si tinc risc de estar embarassada? estic una mica preocupada..
Laura Centellas

Hola,
Si vàreu tenir relacions sexuals amb penetració sense preservatiu tens risc d'embaràs i de contagi d'Infecció de Transmissió Sexual. Si per algun motiu hi ha relacions sexuals sense preservatiu o aquest es trenca, podeu prendre-us la píndola de l'endemà. No és un mètode anticonceptiu com a tal però és un mètode d'emergència.
Com possiblement les 72h ja han passat, ara ja no tindria efecte, per saber que no estàs embarassada hauria de venir-te la menstruació, si passen 7 dies del dia que t'hauria de venir, i no ha vingut, et recomanem fer-te un test d'embaràs per sortir de dubtes.
De totes maneres et recomanem acudir a la tarda jove del Centre d'Atenció Primària de la teva zona i parlar amb la ginecòloga o llevadora.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas