No sé que fer
No sé com continuar amb la meva vida, sé que sona malament però no és res d'això. És com si estigués arribant a la fi d'un precipici i hagués de construir un pont jo sola amb poques eines i fusta.
Estic acabant els meus estudis, només em queda un any i se suposa que he de començar a treballar i anar-me'n de casa però ... no sé fer-ho.
Els meus pares no m'ajuden molt perquè bàsicament és com si no tingués cap així que no sé a qui demanar ajuda.
He intentat posar-me metes petites com fer la meva portfolio i començar a enviar-lo però s'em fa molt difícil.
Laura Centellas

Hola!
Entrar al món laboral pot arribar a fer molta por! T'entenem perfectament.
De moment pots continuar amb el teu portfoli i escollir algunes empreses a qui enviar-ho. Explica una mica qui ets i per quins motius la seva empresa et sembla atractiva per demanar-hi feina ;)
Si introduir-te en el teu àmbit laboral és complicat, potser pots començar a presentar-te a ofertes de feina que no requereixin una formació concreta. D'aquesta manera entraràs al món laboral, tindràs una mica d'ingressos i pots seguir buscant ofertes laborals del teu àmbit.
Finalment, si necessites una mica més d'ajuda personalitzada, et recomanem que vagis al teu Punt Jove de referència i demanis aquest assessorament laboral. És un dels seus serveis, així que fes-ne ús!!!
Et passem aquest enllaç per tal que trobis el més proper a casa teva: http://serveisoberts.gencat.cat/equipaments
">
Sinó, a la web del teu Ajuntament, segur que hi trobaràs aquesta informació també.
Una abraçada i molts ànims!!
La Laura Centellas