Només vull desfogar-me
Em sento atrapada. Se suposa que ja s'ha acabat el confinament i ja podem fer "vida normal". JO NO. Estic atrapada a casa, no em deixan sortir ni a donar una volta.
Hem intentat parlar amb els nostres pares pero es imposible parlar amb ells. Vam estar parlant sobre ser més oberts entre nosaltres i ser més com una família (perque mai hem tingut una bona relació, bueno, cap relació, es com si fossin els nostres jefes, a fer tot el que ells volen i sino fora (més d'un ens han amenaçat en fer-nos fora de casa solament per dir el que pensem)), pero d'això fa més d'una setmana i no ha cambiat res.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, doncs sembla complicat que ara mateix puguin canviar d'opinió....
La seva decisió no deixa de ser una "prova d'amor", ja que tenen por que us passi alguna cosa i per aquesta raó us volen protegir.
Tampoc hi ajuda el fet que últimament s'estan detectant més casos i que cal tornar a extremar algunes precaucions...
L'únic que podeu fer és buscar similituds entre les seves necessitats i les vostres: per exemple, demanar-los si tenen ganes de veure altres persones, o recordar-los que si van a treballar o a comprar ja surten una mica de casa...
El més important és no arribar a la confrontació, és a dir, a la discussió. Si és una conversa de retrets i agressiva... serà més complicat que cedeixin. Feu-ho des de la calma i entenent que ho estan fent per vosaltres, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas