DEPILACIÓ
Bones, tinc un complexe fisic molt gran amb els pels del cos. Osigui en tinc més que les altres noies i a més a més son negres ja que soc morena. Durant l'hivern no en faig tant cas pero ara que ja ha arribat l'estiu hem preocupa molt veure que hem començen a sortir alguns pels als pits i també bastant dobles a la banda interior de les cames. ( aquests sempre mels havia decolorat pero he llegit que molta gent pensa que li surten mes llargs després, es veritat ? )
M'agradaria saber com no estar incómoda amb mi mateixa i també si es normal que m'hen surtiguen bastants... he parlat amb la meva pediatra i hem diu que es per les hormones. Durant quan de temps estire aixi ?
Moltes gracies per el vostre servei
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que tens molt pèl, i que fa temps que per tu suposa un complex molt gran.
Moltes vegades les nostres emocions accentuen els nostres complexes. I, quan ens fixem amb una part del nostre cos que no ens agrada, ens quedem enganxats i ja només veiem allò. Els pels ens acompanyen tots la vida, i de fet, tenen una funció en el nostre cos, perquè sinó no hi serien. Potser no ho sembla, però el borrissol que ens cobreix la pell ens protegeix del fred, i també de la calor. I, en les zones més íntimes, ens protegeixen de les infeccions. Amb els anys cauen d’una banda i surten per altres, com diu el teu pediatre és una qüestió hormonal. Però, et felicito perquè el primer pas és anar al metge per descartar que no sigui un problema de salut.
Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. Dius que tens molts més pels que les altres noies... però si ho parles amb les teves amigues et donaràs compte que TOTES tenim algun pel de més o fora de lloc. Per sort, ara hi ha moltes maneres de poder mantenir-los a ratlla o fer-los desaparèixer. Si vols oblidar-te dels pels, el que si que t’aconsello és que vagis a un dermatòleg perquè et digui quina és la opció que millor s’adapti a TU. Inclòs, ara hi ha noies que decideixen estar en harmonia amb els seus pels i lluir-los amb seguretat. El més important és que estiguis sana i et sentis a gust amb tu mateixa. Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!!
Fins la pròximaa!
La Laura Centellas