Crec que no ho he súperat 2
Holaa!! Soc la del pare un altre cop.
Es veritat que alguns cops he pensat en anar a terapia el problema es que no se com xerrar-ho amb ma mare, mai he tingut bona comunicació amb ella, tampoc no es que ens duegem molt bé, encara que me l'estimo molt.
Tinc 18 anys així que no necessitaria el parmis de ma mare, el problema son els diners.
No sabria ben be com dir-li que necessit anar a terapia, supos que m'netendria al cap i a la fi, ella també ha petit per aquest tema, el problema es que per dir-li que necessit anar a terapia li hauré de dir el perque i no n'estic preparada per xerrar-ho.
Per cert gràcies per la web que em vau deixar, he compres alguns aspectes de tot aquest tema tan complicat!!
Gràcies de veritat, una abraçada!!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns de nou i m'alegro que t'hagi ajudat la web que et vam recomanar ;)
El fet de tenir 18 anys permet que facis teràpia sense el seu consentiment, però és veritat que a vegades hi ha la dependència econòmica, per tant, ella ho hauria de saber per poder pagar-te aquest suport.
Segurament la teva mare entendrà que ara et sents preparada per treballar aquest aspecte i que ara és el moment per tu, així que, sempre pots intentar treure-li el tema i la teva necessitat. Segurament explicant-li que creus que hi ha alguns aspectes del passat que encara no has superat, ja ho entendrà i et donarà suport.
Tot i això, una altra via per poder parlar amb la teva mare pot ser fer-ho a través d'una tercera persona (un familiar o una amistat molt propera amb qui tinguis confiança). Explica-li com et sents, que et vindria de gust fer teràpia i que no saps com demanar-li a la teva mare, segur que trobeu alguna formula.
Si per tu ara és el moment de treballar-ho, fes-ho! No deixis que aquesta dificultat de comunicació amb la teva mare sigui un obstacle pel teu benestar.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas