Perdre la virginitat
Fa un temps que surto amb la meva parella i hem provat de fer sexe amb penetració però encara que lubrico bé i estic excitada no podem perquè em fa molt mal i sempre hem de parar. És normal això que em passa? Podria ser vaginisme? Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Per poder diagnosticar un vaginisme seria recomanable fer una bona valoració per professionals especialitzats (ginecologia i fisioteràpia de sòl pelvià). Si es descarta una causa física que expliqui aquest dolor i la impossibilitat de la penetració, aleshores un professional de la psicologia, especialitzat en Sexologia Clínica, seria el professional que podria treballar-ho.
De totes maneres, quan intentes posar-te un tampó et passa el mateix? Heu provat primer d'introduir un dit? Podeu començar per aquí, aprofiteu l'excitació i la lubricació per jugar primer amb les mans i veure si podeu introduir, a poc a poc, i sense dolor un dit, dos... si ho aconseguiu sense dolor, serà més fàcil que després hi pugui entrar el penis. Penseu que si ens fa mal, tota la zona es tensa i això pot produir dolor i dificultar la penetració.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas