Masturbació.
Només sento plaer amb el fregament amb la meva parella, per exemple quan estic a sobre, però no sento plaer quan em toca directament o fins i tot pot arribar a fer-me mal quan em fa dits.
També passa quan ho faig jo.
Que puc fer??
Laura Centellas

Hola,
Amb el fregament deus estar estimulant el clítoris de forma indirecta, i pot ser molt plaent!
Hi ha moltes persones que prefereixes que l'estimulació sigui pels voltants del clítoris i no tan directament. Pensa que és una zona altament sensible, amb moltíssimes terminacions nervioses, i algunes persones descriuen que inclús el contacte directe els pot resultar desagradable. Es tracta que, des de la curiositat, vagis descobrint com t'agrada a tu estimular-te, que et produeix més plaer, etc.
Que et faci mal quan intenteu introduir un dit dins de la vagina pot ser degut a diferents motius. A vegades els mateixos nervis poden provocar que la zona es tensi, dificultant la penetració i disminuint al mateix temps la lubricació. Aquest últim aspecte també pot ser un dels motius que provoqui dolor. És important anar a poc a poc, sense pressa, donant temps a que el cos s'exciti, que la zona estigui ben lubricada, etc.
De totes maneres, si el dolor continua, et recomanaríem fer una revisió per una ginecòloga i una fisioterapeuta de sòl pelvià que poguessin valorar-ho bé i determinar si hi ha alguna causa física que expliqui aquest dolor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas