ITS?
Hola, tinc una pregunta.
Si li practiques només sexe oral a la teva parella (per exemple a un noi) sense protecció, et pots contegiar d'una ITS només si aquella persona ho té o també per altres factors? Si és una parella estable en què els dos no han tingut mai contacte sexual amb ningú més podem agafar una ITS amb només el sexe oral? Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Es recomana l'ús d'algun mètode de barrera, en el cas del sexe oral a una persona amb penis un preservatiu, per practicar sexe oral, ja que hi ha risc de transmissió d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Hi ha ITS que es poden transmetre pel contacte (per exemple, si tens un herpes al llavi, pot haver-hi risc de contagi), d'altres per l'intercanvi de fluids o per la sang. Així doncs, es recomana utilitzar-lo.
Si cap dels dos té cap ITS, ús heu fet les proves i esteu segurs, no hi ha risc de transmissió.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas