Bi
Hola!!!
Sòc una noia, i fa uns dies no paro de donar-li voltes al cap.... Jo sempre he tingut clar que era hetero, pero ara fa unes setmanes que dubto molt i crec que sòc bisexual, però el cas és que no estic segura i vull saber-ho. Mai he estat amb cap noia ni he experimentat res, sempre he estat amb nois, però fa unes setmanes que sento que sí que m'atrauen també les noies. Com puc saber-hooo, ajuda!
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es defienix en funció només de qui ens atrau.
No et pressionis, pots deixar fluir aquest sentiment i anar veient com va evolucionant. Tu mateixa aniràs descobrint el què sents i quina és la teva orientació sexual. Sovint ens preocupem massa per les coses que encara no han passat, si en algun moment t'enamores d'una noia i quan vulgueu tenir relacions sexuals no sents cap tipus d'atracció, aleshores ja valoraràs i ja intentaràs interpretar què t'està comunicant el teu cos.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas