Mala sort :(
Avui acabo de mantenir relacions amb preservatiu i se m'ha quedat a dins... hem anat inmediatament per la pildora del dia despres i ens han dit que quan menys tardi en prendremela mes efectiva sera... me la he pres despres de 50 minuts/1 hora mes o menys (soc la noia amb ovaris poliquistics que es prenia anticonceptius pk li baixes la regla) i com aquest mes els he hagut de deixar pk el ginecoleg aixi ho va dir tinc 2 pors
1 que la pildora em faci mal als ovaris o que m'alteri la regla
2 que no funcioni :(
I a mes ara he d'esperar 3 setmanes a que em baixi la regla quan m'havia de baixar en 5 o 6 dies... i si es donen compte a casa?? EM MATEN!! No tinc ningu amb qui parlar-ho i estic molt malament.
A més quan me la he pres m'he inflat a aigua... aixo pot fer que sigui menys fiable??
Laura Centellas

Hola,
Quan el preservatiu queda dins de la vagina, és una de les situacions on està indicada l'anticoncepció d'emergència si no s'està buscant un embaràs. Com molt bé t'han explicat, és important prendre-la com més aviat millor després de la relació sexual de risc. Tranquil·la perquè veure aigua no afecta l'eficàcia de la pastilla.
La contracepció d'emergència pot produir alguns efectes secundaris, entre ells alteracions menstruals. La menstruació no hauria de retardar-se més de 21 dies des que te l'has pres. En cas que no et vingués la regla en aquests 21 dies, et recomanaríem fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho o dirigir-te al teu CAP perquè puguin valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas