No se que fer
Fa 1 any o així, em vaig trobar el meu llibre de neixament on hi ha, el pes, família....... Jo el vaig mirar i es que a l'apartat de família, em va semblar una mica extrany, perque a on ficava germà/na/es/ns, hi havia un nom ficat(jo pensava que era filla unica). El cas es que el nom que hi ficava el vaig buscar per reds socials. I pues com vaig veure qui era(cara, i todo) i jo em vaig quedar en shoc.
Al cap de setmanes de saber, me'l vaig trobar en un període d'un més i mig 2 vegades, i ell sem quedava mirant(jo suposadament no ho sabia).
Quan va començara el confinament em vaig disposar a demanar els meus pares si alló era veridic, i el cas es que em van dir que si, i jo em vaig tornara quedar en shoc.
I tot i després de saber-ho, jo encara no le conegut(i ell sap de mi) . I em faig preguntes, del tipo, perque no mo han dit? entre moltes d'altres preguntes.
I jo el vull coneixer per, em quedo em plan, "mmm.... si ell sap de mi pk no el coneixo, ell no vol?" I de veritat no se que fer.
Laura Centellas

Hola!
Ostres quina situació més impactant!
Els secrets de família sempre acaben sortint a la llum.... i normalment acaben fent més mal que no la veritat.
No sabem per quina raó els teus pares t'han amagat tant de temps aquesta informació ni què va passar...
Si els teus pares no et volen contestar o no volen parlar del tema, potser pots trobar algun familiar que et pugui resoldre els teus dubtes.
Pel que expliques, el teu germà és més gran que tu, així que segurament ell sí que sap que existeixes, però potser els adults són els que han decidit que no tingueu contacte.
Si ho necessites, intenta parlar-ho amb algú, a veure si t'explica una mica més de la història familiar i aquest "secret"
Una abraçada!
La Laura Centellas