No tinc ganes
Hola! Tinc 17 anys. De tant en tant penso en que m’hauria d emasturbar ja que moltes noies ho han fet però no en tinc ganes, simplement ni hi penso. És normal que no em vingui de gust? Tampoc sé ben bé com fer-ho, ni tan sols m’he liat amb ningú ni m’he posat cachonda.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Masturbar-se o no és una decisió molt personal que cada persona decideix si vol o no fer. En cap cas és obligatori ni ens hem sentir pressionades a fer-ho.
La masturbació és una manera de conèixer el nostre cos, la nostra sexualitat i de regalar-nos un moment d'intimitat i plaer. La masturbació ens aporta autoconeixement i moltes coses positives!
Si no et ve de gust, no et forcis, i si en tens ganes o et genera curiositat, endavant! Comença per explorar el teu cos nu, la teva vulva i totes les seves parts (pots ajudar-te d'un mirall).
T'adjuntem un vídeo que unes alumnes del grau d'infermeria van fer sobre tècniques de masturbació femenina per si t'és d'utilitat:
BOJWa8takY
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas