pares
Hola,
ja no se que més fer, els meus pares son molt protectors, moltissim... no hem deixen fer res, sortir de festa res. Tinc 19 anys ja ..... i ja no se que més fer. Odio discutir i es la única cosa que fem.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! La relació amb els pares és complicada. Per una banda es pot entendre que tinguin la necessitat de protegir-te, i també que ells estan aprenent a ser pares d'una persona adulta, i això és tot un canvi!
Intenta conversar amb ells per poder descobrir què els fa tanta por i què podries fer per reduir-los aquesta por. Mica en mica aniran entenent que has de prendre les teves decisions i assumir els teus riscos.
Busca la complicitat d'algun familiar que pugui defensar-te, veuràs que parlar amb aquesta persona també pot ajudar als teus pares a reduir la seva preocupació ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas