Por al món laboral?
Bones a tots! Acabo de finalitzar els meus estudis universitaris i no m'armo de valor a anar a les entrevistes de treball. Tinc una sensació d'angoixa bestial i crec que part d'aquest sentiment es deu al fet que tinc una baixa autoestima i no sóc vàlid. Algun consell per superar aquestes sensacions negatives?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Entenem aquesta sensació, ja que sembla que ara és l'hora de demostrar "tot el que has après aquests anys" però no és així. Entrar al món laboral implica continuar aprenent i veure maneres diferents de fer les coses.
Ves a les entrevistes amb motivació per aprendre, no has de demostrar res, només que tens ganes de conèixer com funciona l'empresa, de fer-ho bé i rectificar tot allò que no facis bé (o com volen les persones propietàries).
Ets perfectament vàlid, només necessites trobar una mica de confiança per poder explicar que estàs una mica nerviós, però que tens bones habilitats!
Fins ara has anat superant tots els reptes, oi? Si has finalitzat els estudis universitaris també t'has trobat en situacions angoixants i les has superat! Busca aquella energia! No deixa de ser un graó més dins l'aprenentatge de la vida.
Primer aprendre a fer entrevistes, després ja aprendràs a treballar específicament del que et demanin.
Pas a pas, d'acord?
La Laura Centellas