Dubtes
Hola, (és la primera vegada que utilitzo el consultori) fa poc que he començat a veure pornografia, i quan ho estic fent sento molt plaer i tal. Però quan acabo començo a sentir-me malament... tinc com la sensació de que estic fent algo dolent. Ns potser em penso que sóc massa petit o algo... Està bé que miri porno si sento plaer? Com podria evitar la sensació de després? És com que em sento mala persona...
Espero la resposta :)
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Benvingut al Consultori! I que bé que t'hagis animat a escriure'ns!
La finalitat de la pornografia és que ens excitem i sentim plaer mirant les pel·lícules. Per tant, és completament normal que t'excitis mirant-les!
No sabem quina edat tens, però les pel·lícules pornogràfiques estan dirigides a un públic major de 18 anys, i potser és aquest fet el que et genera malestar. Podria ser? Què et fa sentir mala persona? Hem de tenir present que el que observem en aquest tipus de pel·lícules és ficció, en cap cas representa la realitat com si fos un documental. Saber distingir això no sempre és fàcil, i sovint s'agafa com a model allò que la pornografia ens mostra, podent provocar-nos dificultats quan ens exposem nosaltres a les nostres primeres relacions sexuals, ja que allò que esperem que passi (expectatives) no s'ajusta a la realitat.
Masturbar-se a través de la imaginació és un recurs fantàstic, ja que la imaginació pots portar-la allà on tu vulguis a través de les fantasies sexuals!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas