inseguritat
soc molt insegura amb tot i nose que fer perque sempre acabo plorant i pensant que soc insuficient, mai em veig guapa i no tinc per res autoestima
Laura Centellas

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa.
Pel que ens expliques estàs en un moment on l’autoestima està una mica baixeta... L’adolescència és un procés de molts canvis, tant físics com mentals, i és normal que a vegades no ens acabem de trobar a gust amb els canvis, un canvi sempre té un procés. Tots hem estat en aquesta posició i d’alguna manera sempre tenim coses que no ens agraden tant del nostre cos però les hem d’acceptar igual que les que si que ens agraden. Pensa que no les podem canviar, el millor que podem fer és acceptar-les i ens acabaran agradant. L’autoestima no només és el físic, l’autoestima és tota la nostra persona en conjunt, la nostra personalitat, les ostres habilitats, el nostre caràcter, etc. Es com una balança. Una abraçada bonica! Accepta’t i estima’t!
La Laura Centellas