Com tonificar el meu cos?
Hola,
La meva qüestió es que m'agradaria tonificar algunes parts del meu cos, nomes tonificar una mica i no posar-me super catches.
1. Quins exercicis podria fer per tonificar el pit?
2. Quins exercicis podria fer pertonificar els braços?
3. Quins exercicis podria fer per tonificar l'abdomen (la panxa)?
Merci per tot el que feu!!!
Laura Centellas

Bon dia guapaaa!
Primer de tot gràcies a TU per consultar-nos, sense vosaltres el que fem no tindria sentit!! Em preguntes per diferents exercicis per tonificar algunes parts del teu cos. M'encantaria poder ajudar-te, però sóc psicòloga i no estic qualificada per poder recomanar-te els millors exercicis. El meu consell és que et posis en mans d'entrenadors que puguin dissenyar un entrenament adequat a tu.
Pensa que hi ha mil maneres de posar-te en forma, i és important que l'exercici s'adapti a les teves necessitats. Hi ha molts exercicis per posar fots els braços, el que passa que alguns els va millor l'entrenament amb màquines, altres els entrenaments funcionals, altres tenen lesions i s'han d'adaptar els exercicis perquè no empitjorin. Per això, és important que vagis a un entrenador i et dissenyi un entrenament adaptat per aconseguir els teus objectius de forma saludable. Perquè practicar esport és saludable si es fa bé.
De totes maneres, pensa que el que em demanes és molt concret. I, que a vegades, no podem tonificar una part del nostre cos tal i com ens agradaria. Pot ser que la nostra genètica no permeti tonificar l'abdomen com voldríem. I, al ficar-nos a fer esport, ens podem frustrar perquè se'ns fiquen les cames fortes i la panxa no. Per això és tant important anar amb experts que tinguin en compte aquests factors.
El més important és que et sentis a gust amb tu mateixa i que estiguis sana!!!
Que tinguis un bon estiu!!!
La Laura Centellas