Com li explico?
Fa una setmana vaig perdre la verginitat i setmanes abans de que ho fes vaig parlar amb la meva mare sobre aquest tema, el cas és que em va dir que li digués quan la perdés per demanar hora al ginecòleg. El que passa és que jo veig que pateix quan li parlo de temes sexuals perquè veu que em faig gran i li costa assimilar-ho (òbviament l'entenc ja que és un pas gran per la seva filla de 15 anys). Com li podria dir de manera calmada i que no fos molt directe? Que no sigui un cop aixi inesperat. Ella també em va comentar que si calia que l'avises abans per anar a comprar preservatius però el cas és que no la vaig avisar ja que el meu nòvio ja en tenia.
Un altre punt a tenir en conte és que li vaig donar a entendre que encara que estigués preparada no ho faria però una cosa va portar a l'altre i va acabar passant. Així que ara encara s'hi espera menys...
Agrairia la vostre ajuda, moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Veiem que teniu força confiança amb la teva mare i que podeu parlar obertament de temes de sexualitat! Això és fantàstic!
Veure que els fills i filles es fan grans, a vegades ens costa d'assumir als adults, però també som conscients que això tard o d'hora passarà i que fer-se gran implica descobrir la nostra sexualitat, experimentar i compartir-la amb altres persones.
Tu coneixes millor que ningú a la teva mare, i pots saber o intuir quin pot ser el millor moment per treure el tema, per parlar de sexualitat i explicar-li (si vols) que has mantingut la teva primera relació sexual. Parlar amb naturalitat i confiança de sexualitat, igual que parlaries d'altres temes, t'ajudarà a fer front a la conversa de forma més tranquil·la. No podem preveure la seva reacció, però ens dóna la sensació que està força preparada per rebre aquesta informació, ja que s'ha mostrat molt disposada quan heu tingut converses d'aquest tipus.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas