Vull fer noves amistats
Bona tarda primer de tot gràcies pel consultori i l'ajuda que ens doneu continuament.
Sóc un noi de 22 anys
La meva situació és que acabo d'acabar un CFGS i la veritat és que ha sigut un curs bastant bo l'unic que si que he fet amics però el problema es que ella és mare i ha de cuidar de la seva familia i no té temps per quedar amb mi i tampoc té on deixar els seus fills, etc.
També tinc unes amigues intimes desde 4t d'ESO però resulta que una no surt tant com a mi m'agrada i l'altre viu a San Cugat i no podem quedar tant com volem pq viu bastant lluny i també pq aquest estiu se'n va de vacances i l'altre amiga també aviat s'anirá llavors no tindré a ningu per quedar.
(Quan parlo de sortir i quedar em refereixo per passar una bona estona parlar, prendre algo, sortir de nit, fer excursions o qualsevol altre cosa).
Llavors per aquest motiu vull coneixer gent que sigui de Barcelona i que li agradi divertir-se, també poso l'opció de conèixer la gent per xarxes socials però nosé com buscar i sino per apps externes o altres opcions que em recumaneu.
Gràcies! espero la vostra resposta.
Laura Centellas

Hola!
A vegades cal diferenciar entre amistats íntimes (persones a qui podem explicar-los la nostra vida) dels companys i companyes (persones amb qui compartim algun aspecte).
Ho diem perquè segurament al CFGS has conegut altres persones i podries quedar amb elles per prendre algo o per anar a fer alguna sortida. Segurament no seran amigues teves, però sí que poden ser un espai de diversió.
Intenta quedar amb persones diferents, encara q no hi tinguis gaire confiança, i si van amb altres persones, endavant! Així amplies el teu cercle d'amistats/companys!!
Les app també poden ser una bona solució per conèixer persones amb qui potser no tindries cap vincle, pren precaucions (no donar detalls de la vida privada, del domicili...) fins que no estiguis segur que és una persona amb qui pots confiar.
El que mai no falla és tenir contacte amb els amics dels amics, així com a festes amb els coneguts on hi hagi també persones desconegudes. Mostra't obert a l'hora de presentar-te a altres persones i veuràs com mica en mica aniràs connectant amb altra gent ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas