No tinc a ningú
Bon dia,
Estic en un moment de la vida que em sento bastan sola, ja fa uns quants anys que m’hi sento. Tinc un grup d’amicues que se que tenen grups sense mi i d’altres i que queden elles i...nose no es que en faci mal pk ja he apres a estar feliç amb mi mateixa pero sento que no puc confiar en ningu, no en tinc ganes, no les vull fer sentir especials i importants per mi (aixo noha sigut el que ha fet que no em vulguin).
Ara han fet un altre grup amb mes gent de ç’institut i jo jo soc a dins. Soc una persona que a l’inici es tencada i em costa obrirme pero saps que? Doncs ja estan creant grups sense mi. I si em sap greu no poder ser oberta com les meves amigues pero no tinc confiança en ningu del grup i tp fan res per tenirne.
Ara estic parlant amb un ex amic que de cop em va deixar de parlar i tinc por com de perdrel pk es l’unica persona amb qui parlo.
Creieu que haig de canviar? Jo sempre ajudo pero mai m’ho valoren, sempre ric pero mai em puc treure l’etiqueta de amargada tot el que faci s’ignora.
Laura Centellas

Hola!
I per què no aprofites que hi ha aquest grup de l'institut per parlar amb persones amb qui potser hi has tingut menys contacte?
A vegades prejutgem molt ràpid als altres i no dediquem prou atenció a conèixer com són realment.
Si les teves "amigues" et tracte amb aquestes diferències, potser no es mereixen que les etiquetis com a amigues, potser són només companyes.
Obre la teva mirada i comença alguna conversa en privat amb altra gent, veuràs que et respondran millor del que et penses ;)
En l'amistat no es tracta només de donar, també cal rebre. I si no reps, segurament no és una amistat.
Una abraçada!!
La Laura Centellas