problema
Hola, tinc un problema i es que quan li envio un missatge a un amic nomes a ell em fico molt nerviosa i tinc moltissima por de que no em contesti ja no se que fer.
Laura Centellas

Hola!
És possible que tinguis una mala experiència anterior amb l'amistat? A vegades, després d'una mala experiència, anem amb molta prudència a l'hora de relacionar-nos amb altres persones i pot ser que et faci por la seva resposta.
Tal com ho expliques, tu reconeixes que aquesta por és irracional. Entenc que aquesta persona sempre t'ha contestat, i si no ho ha fet, t'ha donat una explicació. Així que, quan et vinguin aquests "mals pensaments" centra't en les experiències prèvies: "sempre m'ha contestat", "si no ho fa, deu tenir un motiu", "ja em contestarà quan pugui....".
Tot i així, si amb aquesta persona tens alguna experiència que t'hagi deixat en vist o que hagi sigut desagradable amb tu... potser hauràs de tenir una mica més de cura i ser més prudent amb les expectatives. És a dir, si t'ha fallat un cop, la confiança no es recupera fàcilment, així que haurà de passar un temps abans no hi tornis a confiar cegament ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas