perdre pes
HOLA, mai em cansare de agraÏrvos la vostra feina i crec que mes endevant vull traballar de aixo. el que volia dires que per aprimarse primer que es te que fer tonificar i perdre pes o perdre pes i tonificar ?? ❤;-)
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies a tu, sense vosaltres la nostre feina no tindria sentit! Em comentes què va primer si tonificar o perdre pes. Jo crec que les dues coses van de la mà. De totes maneres jo sóc psicòloga i no sóc la més indicada per respondre el teu dubte. El meu consell és que et posis en mans de professionals o experts com metges, dietistes o entrenadors personals. Ja que cada cas és diferent, i el més important és adaptar un entrenament i una dieta a les teves necessitats. Hi haurà persones que per temes de salut potser primer hauran de tonificar, altres que potser serà important primer perdre pes. O, fer-ho de forma combinada. De totes maneres, és important tenir la supervisió de professionals perquè hi ha mil exercicis per tonificar i mil maneres de perdre pes, el més important és fer-ho de la manera que millor s'adapti a tu per estar sana i saludable. De totes maneres, pensa que potser no pots aconseguir el teu objectiu, ja que cada cos és un món i hi ha parts que no les podem canviar. I, no hi ha un exercici màgic que faci que de cop tinguem el cos que volem o que canviï només aquella part del nostre cos que desitgem canviar.
El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!!
Espero que et serveixi d'ajuda! Fins la pròxima guapaa!
La Laura Centellas