David
Hola em dic David tinc problemes amb les relacions socials m´agradaria que em degesis un consell per tenir mes relacions socials i poder expresarme millor amb la gent
Gracies
Laura Centellas

Hola David,
Gràcies per escriure'ns! El primer que caldria saber és quina és la dificultat amb les relacions socials: és per timidesa, és per aficions diferents, per estils de comunicació...
Tot i així, el més important en les relacions socials és que hi hagi un equilibri en la interacció: és a dir, que tu puguis atendre l'altra persona la mateixa estona que t'escolta a tu. Mostra interès en l'altra persona, demana-li coses del seu dia a dia, fes-li preguntes sobre les seves aficions i busqueu punts en comú.
A vegades també ens ajuda quedar amb grups on hi hagi persones desconegudes, així ens "obliguem" una mica a relacionar-nos fora del nostre context social. Intenta quedar amb la colla d'algun amic/ga o demana-li a algun familiar si pots anar amb el seu grup, veuràs que ho acceptarà i podràs conèixer gent.
L'última cosa a tenir en compte és que, tot i que us hagueu conegut i caigut bé, no teniu una amistat íntima, sinó que s'ha de construir a base de parlar, de fer coses conjuntament i de quedar, així que, a poc a poc, val?
Una abraçada!
La Laura Centellas