Els meus pares
Cada nit hem poso a plorar, el motiu exacte no tel se dir, pero crec que es per els meus pares, si que hem tract en be, pero cada día m'enfado amb ells I ja no puc mes. Siempre he de fer veure que estic contenta quan no ho estic I ja no puc mes. Fins I tot avegades he pensat de treurem la vida. Per aixo necesito ajuda. Espero que hem poguis ajudar.
Laura Centellas

Hola!
És possible que estiguis passant una mala temporada, on tot es veu fosc i és molt difícil veure la possibilitat que les coses puguin canviar i millorar. El més important és que trobis un espai i una persona amb qui puguis parlar i explicar-li com et sents.
Potser no cal que sàpigues per quin motiu estàs així, però sí que puguis dir-li com et sents i t'escolti. Tens alguna persona al voltant que pugui fer-ho? (amistat, familiar?).
De moment, quan sentis aquest dolor tant intens, intenta escriure'l. Intenta desfogar-te en una llibreta explicant tot el que sents, posant metafòres i deixant que els teus pensaments vagin al seu aire. No et jutgis per tots aquests pensaments, deixa'ls fluir... a vegades necessitem treure'ns-els del cap per poder pensar amb una mica de claredat.
Si tens confiança amb els teus pares, pots intentar parlar amb ells per canviar la situació i, almenys, que puguin saber per on passes i com estàs. Com ho veus?
Escriu-nos sempre, nosaltres serem aquí, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas