Nose qui soc
Per problemes a la ESO mai he tingut personalitat propia, sempre opinava igual que la gent del meu voltant perquè tenia por de no encaixar, quan a alguna amiga li queia malament algu a mi tambe quan li agradava algo ami tambe quan no li agradava algo a mi tampoc, ara tinc un grup d’amics i putser tinc ara una mica mes de personalitat que fa uns anys pero nose que em passa (apart de que soc molt timida) es com que no se qui soc, se que m’agrada cuinar i que em vui dedicar a aixo pero realment nose que soc i “quin es el meu paper” en la vida o simplement en el meu entorn. Com puc saber que es el que em fa felis o si realment em sento agust, necessito algun consell sobre com trobarme i estimarme a mi mateixa.
Graciess!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, tens personalitat! i sempre n'has tingut! Tu mateixa has sigut conscient que les opinions dels altres feien aquest efecte en tu, així que eres conscient que no era la teva opinió, sinó la que creies que et faria quedar bé.
Segurament la teva dificultat neix de la necessitat de "caure bé als altres" i això fa que t'oblidis del que penses i intentis imitar el que fan les altres persones.
Estàs en un moment de descoberta personal i estàs descobrint això de tu, fantàstic! Continua així!
El primer pas és intentar detectar en quin moment ha guanyat "l'opinió dels altres" i, encara que sigui tard, intentis pensar quina era la teva opinió al respecte.
També és veritat que a vegades no tenim opinió i que necessitem escoltar l'opinió d'altres persones per crear el nostre pensament, així que tranquil·la.
Mica en mica aniràs veient que en alguns aspectes sí que tens clares les coses i en d'altres temes potser preferiràs no opinar, informar-te abans o escoltar les altres persones per veure diferents punts de vista. La prudència no és una falta de personalitat, val?
Una abraçada!!
La Laura Centellas