ESTRIAS
Hola, fa poc em van començar a sortir estries i potser a algú li sembla una tontería però a mi em fa vergonya anar amb bikini i tinc molt baixa autoestima a causa d'això, la veritat no li he dit a ningú excepte a la meva mare i pare ells van dir que no passava res que era una cosa normal pero no va solucionar res, jo segueixo amb vergonya i autoestima baixa
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que t'han sortit estries...
El primer que pensem totes quan descobrim que tenim estries és: aaah, quina ràbia! No m’agrada…però, pensa que TOTES en tenim. I, m’encantaria dir-te fes això i marxaran, però no funciona així… No hi ha un mètode màgic que faci desaparèixer les estries. Pots anar al dermatòleg, o buscar consell d’algun professional que et recepti alguna crema, però solen ser cremes molt cares que el que fan és ajudar a rebaixar-la una miqueta, però no com desitges. També, trobaràs consells sobre exercicis físics concrets i alimentació. Però, et diria que vagis en compte amb la informació que pots trobar a Internet respecte a aquest tema, ja que prometen moltes coses i després moltes vegades ens decepciona perquè no desapareix del tot. Pensa que cada cos és un món, no tots tenim la mateixa genètica. I, el que els hi serveix a algunes persones, pot ser que tu no obtinguis el mateix resultat. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. Al final es tracta de seguir un estil de vida saludable, fent esport i menjant variat i de forma moderada...
El millor consell que et puc donar és que acceptis que tens estries, COM TOTES, que no te’n pots desfer. I, NO passa res. Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El que passa que des de les xarxes socials i la publicitat ens fan pensar que això només ens passa a LES ALTRES (LES QUE NO SURTIM A LES REVISTES). Res més lluny de la realitat, ELLES TAMBÉ EN TENEN!!!! Però, al final és qüestió d’actitud, de com ho vulguem enfocar. Pots estar pendent de les estries i sentir-te incòmode i passar-ho malament. O, pots assumir que està allà i mostrar-te segura de tu mateixa i gaudir de l’estiu. Al final a qui has d’agradar és a TU. I, si tu no li dones importància els altres tampoc ho faran.
Espero haver-te ajudat!
Fins la pròxima bonicaaa!
La Laura Centellas