Cansada de tot
Primer de tot moltes gracies per tot el que feu i per tot el que ens ajudeu!.
El meu problema es que estic farta de tot. Els meus pares son massa estrictes amb mi, no em deixen ser lliure. Despres tinc unes amigues que son molt falses amb mi i que crec que estem totes juntes perque sino estariem soles cosa que no me agrada gens, ja que nomes puc confiar amb 1 persona i nose com canviar-ho ja que soc molt timida i em costa molt obrirme a altres persones. Un altre problema que tinc es que tinc 15 anys i no m'he liat amb ningu i em fa molta rabia perque molta gent del meu entorn ja ho ha fet pero jo no perque no he tingut oportunitat ja que no li agrado a ningu i la gent que a mi me agrada pasa de mi.
Nose com canviar la meva situacio en general perque entre que soc molt insegura i que crec que ningu m'estima nose com sortir endevant. Jo se que hi ha gent que te mes problemes que els meus, es obvi. Pero nose. Necesito que algu em doni la seva opinio.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a continuar amb la nostra feina!!
Amb la teva consulta, sembla que se t'ha fet tot molt gros i quan ho analitzem en conjunt ens dona la sensació que estem en un pou sense sortida, així que anem a pams:
Els teus pares no et poden deixar ser "lliure". Son els teus responsables, almenys fins que facis 18 anys (o deixis de dependre econòmicament d'ells), així que hi ha una part de les teves accions que les hauràs de consultar/pactar o negociar amb ells. Què és el que vols? sortir més estona? Parla amb ells, demana'ls perquè et fan tornar a una hora concreta i intenta buscar alternatives per poder sortir una mica més. Ofereix alguna cosa a canvi (ajudar a casa, no insistir en demanar més estona....) Veuràs que si hi vas amb voluntat de parlar-ne, segur que us entendreu.
Pel que fa a les amistats, és veritat. A vegades costa molt trobar les persones amb qui et sents còmode i els tens confiança. De moment saps que amb aquestes noies no hi estàs bé, així que potser les hauràs de considerar "companyes" i no "amigues".
La timidesa pot ser un petit entrebanc a l'hora de conèixer gent, però si et permets passar estona amb persones "desconegudes", mica en mica en sentiràs més relaxada per tenir-hi algun tipus de comunicació. I aprofita que hem estat confinats per parlar amb gent de la classe amb qui no havies parlat abans i demanar-los com estan, potser et sorprenen ;)
Pel que fa als petons.... hi ha moltíssimes persones de 15 anys que no s'han fet el primer petó! Pel que expliques estàs esperant trobar una persona que et desperti atracció i que sigui mútua, no? això és genial!! Centra't en conèixer gent, val?
Finalment, potser aquest estiu et tocarà centrar-te en tu i en fer coses que t'agraden i et fan sentir feliç. Conèixer-se a un mateix i estimar-se és la millor manera de ser feliç! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas