Dinars avorrits
Hola! El meu dubte ve perquè ja fa molts dies que em plantejo canviar la dieta. Em fa ràbia que d’acompanyament només pugui menjar majoritàriament pasta, patates o arròs. La resta de coses no és que m’agradin... I m’agradaria canviar-ho. A més, també m’estic plantejant canviar la meva dieta al Whole30, ja que em sembla que estaria bé per descobrir nous aliments i com afecten al meu cos.
Normalment faig cada dia dues hores de ball, però no sento millora. A més, ara a les vacances tinc calor de seguida i prefereixo estar asseguda que no activa. Però dintre meu tinc el dilema que si estic parada, em poso nerviosa. M’encanta ballar, però la meva pregunta és: de cara a les estones on no tingui dues hores per dedicar-li, quan ja es torni a les classes i la rutina i tal, què em recomaneu que faci? També estic provant de fer flexions i abdominals, i fins i tot he fet ioga. Però el problema és que quan m’estresso necessito moure’m i suar per sentir-me com realitzada. Què m’aconsellaríeu? I pels dies que estigui plena de deures i treballs (perquè si no em moc, em fico de mala llet i m’entren ganes de plorar), quin seria un exercici ràpid però que em faci suar per sentir-me millor?
Moltes gracieeessss
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que t‘agradaria canviar la teva dieta i ens preguntes per exercicis concrets que et facin suar.
M'encantaria poder ajudar-te, però sóc psicòloga i no estic qualificada per poder recomanar-te els millors exercicis ni adaptar una dieta. El meu consell és que et posis en mans d'entrenadors que puguin dissenyar un entrenament adequat a tu. Pensa que hi ha mil maneres de posar-te en forma, i és important que l'exercici s'adapti a les teves necessitats. Alguns els va millor l'entrenament amb màquines, altres els entrenaments funcionals, altres tenen lesions i s'han d'adaptar els exercicis perquè no empitjorin. Per això, és important que vagis a un entrenador i et dissenyi un entrenament adaptat per aconseguir els teus objectius de forma saludable. Perquè practicar esport és saludable si es fa bé. El mateix passa amb el tema de la dieta, et recomano que vagis a un dietista, nutricionista o metge per a que adapti una dieta a les tevés necessitats i als teus gustos. Potser et pot recomanar altres acompanyaments que t’agradin. El més important és que et sentis a gust amb tu mateixa i que estiguis sana!!!
Que tinguis un bon estiu!!!
La Laura Centellas