No se que fer
Hola, no se si estic ho estic preguntant al lloc més adequat (en el sentit de secció), pero bueno. Ja fa un temps que tinc algo amb un noi i fins fa poc no hem aclarat que es el que tenim. Representa que tenim un lio tancat pero no volem que tan sols sigui un rollo de verano, sino que a la llarga pot ser algo més. A part, una amiga meva parla bastant amb aquest noi ja que representa que l'ajuda pero fa el contrari perque els vol tots per ella. Que puc fer al respecte de la conversa del meu lio amb la meva amiga?Se que no puc ser controladora pero si fos al reves ell faria el mateix. Quines diferencies hi ha entre lio tancat i relació, segons el que he explicat abans? (amb les espectatives que te el noi em dona a entendre que es el mateix,pero tampoc estic segura perque sino estariem sortint). Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, és important que les dues persones estiguin d'acord en la relació que s'està començant. Amb el que ens expliques sembla que és ell qui ha pres la decisió i tu l'acceptes. És important parlar sobre els límits de cada relació. Podeu posar l'etiqueta que vulgueu: lio tancat / relació ... l'important és que tots dos sapigueu en què consisteix.
Parla-ho amb ell i poseu-vos exemples del que inclou aquesta etiqueta.
Pel que fa a la teva amiga, no pots fer res per evitar que ells dos parlin. Tenen tot el dret a comunicar-se sempre que vulguin! Si en algun moment la teva parella (o el teu lio) trenca algun dels pactes que heu posat a la relació, serà ell el que estarà trencant la relació, no ella.
Esperem haver-te ajudat una mica a aclarir conceptes
La Laura Centellas