Tímidessa
Hola, primer de tot gràcies per respondre i llegir-lo. Volia explicar que són massa tímida i axió fa que cada cop que quedo amb algú o em trobo a algú encara que sigui un amic em possi massa nerviosa, evito quedar amb la gent ja que ho passo molt malament i sento que m'estic perdent moltíssimes coses per això. Només quedo amb amics íntims i no m'obro per conéixer a ningú encara que vulgui...no se qué fer per canviar-ho!!!
Laura Centellas

Hola!
El més important és: vols conèixer altres persones o en tens prou amb el teu cercle? A vegades ens forcem a ser més extrovertits quan en realitat ja en tenim prou amb el nostre món.
Si la resposta és que creus que t'aniria bé ampliar-lo una mica, hauràs de fer l'esforç i preparar-te situacions "incòmodes". És a dir, quedar amb altres persones, obrir-los per whatsapp i demanar com estan, anar a festes on hi hagi persones desconegudes i "obligar-te" a conèixer-ne almenys una o dues...
Les persones canviem quan en tenim necessitat, per tant, si sents que és el moment, t'hauràs de posar a prova. A mesura que vagis quedant amb gent i vagis normalitzant aquestes situacions, et serà una mica més fàcil portar-les ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas