Crec que necessito ajuda
Últimament em sento diferent. No tinc ganes de fer res.
Les meves amigues em demanen per quedar i sempre els hi dic que no puc, però, realment si que puc, el que passa és que no en tinc ganes o em sento dèbil. Últimament em marejo molt sovint, no tinc gaire gana i a vegades noto com una pressió al pit que fa que em costi més respirar.
Abans sempre volia quedar, però ara quan quedo em sento com si no fos res, com si sobrés.
Les meves amigues a vegades em pregunten que si em passa algo i els-hi dic que no perquè realment ni jo no sé el que em passa.
Espero que tot tingui a veure amb el nen que m'agrada. M'agrada des de 4t de primaria i ara faré 3r d'ESO. Fa temps que no el veig i el trobo molt a faltar, he fet moltes coses per ell o per cridar la seva atenció, però, a ell no crec que li importi gaire.
A vegades penso que no hauria d'estar aquí, no és que hagi tingut pensaments suicides ni res, és simplement que no encaixo i tinc una autoestima molt baixa.
A vegades els-hi vull explicar als meus pares però després em tiro enrere, perquè ells sempre és preocupen per tot i si els-hi expliqués, em tractarien com si tingués 7 anys. Sé que ho fan per mi però no m'ajuda.
Sóc de les que mai demanen ajuda però crec que aquest cop realment en necessito.
Laura Centellas

Hola!
A vegades passem temporades on estem una mica més introvertits i ens quedem més a casa.
Pel que expliques, sembla que la història amb aquesta persona té un pes important en el teu estat anímic.
Segurament ara és moment de prendre una decisió: Vols seguir la mateixa dinàmica? o vols intentar sortir d'aquest bucle?
Per molt que ens agradi una persona, si no és un sentiment recíproc i ja hem intentat cridar la seva atenció sense èxit, potser és millor començar a passar pàgina.
Per molt mal que ens faci, una manera de protegir-nos i cuidar-nos a nosaltres mateixos/es és apartar-nos de les situacions doloroses.
Intenta quedar amb les teves amigues i demanar-los ajuda per poder oblidar aquesta persona. Veuràs que t'ajudaran i podràs, mica en mica, tornar a somriure i gaudir de la vida ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas