relacio toxica
nose que fer per estimarme, sempre miro a qui segueix el meu novio i apesar de confiar i de portar molt junts penso que ho fa per mirarlas ja que son millors que jo, tambe em sento atrapada perque vull penjar fotos del meu cos i ell no mho permet, esq realment li he deixat las coses molt clares pero em comenca a dir que si li agradaria que ell ho fes i alla em callo perque nose
Laura Centellas

Hola!
Ostres... no m'acaba d'agradar gaire aquesta relació... Tothom és lliure de penjar les fotos que vulguis! només faltaria!
I aquest doble joc de seguir persones que pengen fotos i no deixar-te-les penjar a tu.... no em sembla d'una relació gaire sana. No trobes?
Ho has parlat amb les teves amigues? i amb la teva família? Què en pensen de la vostra relació? A vegades les persones que ens estimen ens poden ajudar a veure comportaments de la nostra parella que ens semblen "normals" però que no ho són. Demana'ls la seva opinió. T'estimen i volen que tu siguis feliç i estiguis amb una persona que et cuida, t'estima i et respecta. ;)
Escriu-nos i en seguim parlant...
Una abraçada!
La Laura Centellas