Diferents temes
Hola, hi ha una cosa que no entenc mira per començar jo tinc un amic molt important a distancia i quan penjo una foto jo i l'etiqueto vec que no em fica cap comentari. En canvi quan ho fa una persona del seu poble li fica comentaris encara que no l'etiqueti i cometaris amb cors...
Ja fa dos anys que no ens veiem i no se que fer els meus pares no em volen portar i no podem quedar tinc moltissima por de perdre la nostra amistat.
1-Que faig per no perdre la nostra amistat?
2-Que he de fer per perdre la vergonya i tenir una colla de amics del meu poble?
3-També m'agradaria buscar feina per el meu poble pero no se com fer-ho?
4-Si el meu amic segueix noies per les xarxes penso que parla mes amb elles i ens estem distanciant ja que nomes parlem dos cops al mes, quins temes puc treure?
5-Com puc oblidar algu molt important?
Merci, espero la resposta de les preguntes.
Laura Centellas

Hola!
Intentaré respondre't:
1. per no perdre l'amistat, és important que les dues persones la vulguin mantenir. Si una de les dues persones no té interès en mantenir-la.... s'acabarà.
2. La millor manera per perdre la vergonya és afrontar-la. Intenta quedar amb alguna persona i, si sorgeix l'oportunitat, quedar amb altres persones que ella conegui. D'aquesta manera aniràs ampliant el teu cercle de coneguts. A partir d'aquí és quan, mica en mica es pot anar construint un grup.
3. Per buscar feina, una bona opció és anar al Servei d'Informació Juvenil. Generalment a tots els municipis hi ha un servei d'assessorament per joves en diferents àmbits: estudis, feina, salut, habitatge... Així que demana hora i t'ajudaran a fer el currículum i potser també tindran ofertes de feina on et puguis apuntar!
4. No pots impedir que parli amb altres persones i que tinguis altres interessos, i entendre això és molt sa. Tots hem de tenir diferents ambients i persones per poder-nos enriquir. En comptes d'estar preocupada sobre quins temes pots treure, potser és important que et centris en: què m'interessa a mi? Què és el que em crida l'atenció? Sobre què vull saber més? A vegades des de la pròpia curiositat es poden trobar interessos comuns ;)
5. Per oblidar algú molt important, cal que vulguis oblidar-lo. Posar distància i intentar no coincidir (ni veure les seves publicacions a les xarxes socials). Centrar-te en tu i posar el focus en el teu món i no en el seu, d'ajudarà a oblidar mica en mica...
Una abraçada!
La Laura Centellas