Hetero amb novio dubta molt sobre ser bisexual
Hola! Sóc hetero pero des-de fa un temps penso que m’agraden les noies o algo. El problema es que noto que solament es sexualment, he llegit que potser es per falta de visibilitat de relacions amb noies (tipus que no he vist molt una família de dos noies o coses així no se si M’explico) tinc bastanta curiositat de com es liar se amb una noia, tinc fins i tot somnis eròtics amb noies JAJ. La cosa es que tinc novio i jo vull estar amb ell, tinc plans de futur etc i ara mateix tot i tenir curiositat tampoc es un tema amb el que estigui rallada o algo pero em fa cosa que d’aquí a uns anys m’arrepenteixi de no haver experimentat més o algo. No he comentat a ningú, no vui comentar-li a ell ja que canviaria moltes coses. Pot ser una opció es una relacio oberta pero ho veig possible.
Mariona Busto

Hola,
A l'adolescència és força habitual tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual. L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es defineix només en funció de qui ens atrau o ens excita.
Pot ser que només sentis curiositat o que aquesta vagi a més. Les situacions i circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a esbrinar si ets bisexual o no. No et pressionis! El més important és que puguis gaudir de la teva vida sexo-afectiva i estimar a qui tu vulguis, de forma lliure!
Si sents que n'has de parlar amb la teva actual parella, fes-ho, la comunicació entre vosaltres és un element clau per a la relació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto