No seré res...
Hola
Desde ja fa un temps (2 anys aproximadament) em deprimeixo fàcilment... Penso que mai podré ser el que jo vulgui, que no podré complir els meus somnis, que sempre em fallaran... I això em va venir-me avall.
No vull explicar-li res a ningu del meu entorn, perquè no tinc la confiança necessària, ja que avui en dia, en comptes d'aconsellar, ens critiquen, a mí i a molta gent, estil de perquè fas això, doncs quina tonteria....
Alguns cops hi ha gent que em compara amb gent millor que jo, i em diuen que no tinc futur, que la gent a la meva edat és madura y que jo no... I estic farta de deixar de ser jo perquè la gent m'acepti i no em compari amb els demés y ja no se que fer....
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí t'animem a fer un procés terapèutic amb un psicòleg/a que et pugui ajudar a reforçar la teva autoestima i la teva autoimatge!
A vegades els comentaris de les altres persones tenen tant pes que fins i tot ens acabem creient que són veritat. De manera que entrem en un cercle viciós on els comentaris (externs i interns) que tenim en compte són negatius i el nostre cervell entra en un estat de pessimisme....
Així que cal trencar aquest cercle! Si tens la majoria d'edat pots anar al psicòleg/a directament, sinó necessitaràs l'autorització dels teus tutors legals.
Demanar ajuda és un pas de molta fortalesa! Endavant!!
La Laura Centellas