No sé com fer-ho.
Hola, abans de tot vull agraïr la vostra ajuda! A veure el meu problema és que soc una noia, no prima pero tampoc molt grassa crec. El que passa és que m'agradaria aprimar-me una mica pero no els hi puc dir als meus pares i ara encara he de menjar lo de sempre i no fer esport. També tinc un altre problema i és que amb el meu cos m'és impossible ballar, és a dir, els moviments de cadera, de cul típics de tiktok no els puc fer, i a mi m'agradaria. Ja no sé que fer, ajudeu-me siusplau.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et
preocupaa! Ens expliques que no et sents massa a gust amb el teu cos, i que t’agradaria aprimar-te una mica.
El meu consell és que si et vols aprimar et posis en mans d’especialistes (nutricionistes, metges, dietistes,...). ja que ells ens ensenyen a conèixer el nostre cos i a aprimar-nos de forma saludable. Perquè cada cos és únic i funciona diferent. Sinó el que ens pot passar és que al nostre cos li comencin a faltar nutrients, proteïnes, carbohidrats, greixos, sucres,... i es posi malalt. El nostre cos necessita totes aquestes coses per funcionar, i quan no té aquestes necessitats cobertes ens avisa. L’important és que mantinguis uns bons hàbits alimentaris i que estiguis sana.
Al final, tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal i com ets.
Fins la próxima!
La Laura Centellas