Vull alimentarme millor
Holaa, durant el comfinament vaig començar a intentar menjar mes sa i u vaig aconseguir, però ara ultimament noti com a que estic descuidant la meva alimentacio, tambe influeix que vaig molt al dentista per els brakets i passo unes dos semanes que em fa mal les dents i quan ja u tinc solucionat al cap de res tinc que tornar a anar-hi i menjo el que puc.
Magradaria menjar mes equilibrat, si em puguessiu donar algun consell us ho agrairia
Judit Àvila

Bon dia guapaa!
Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et
preocupaa! Ens expliques que
durant el confinament vas intentar menjar
més sa i ho vas aconseguir. Però ara, et costa més amb els brakets. Jo sóc
psicòloga, i no sóc la més adequada per donar-te aquest tipus de consells. El
que et recomano és que et posis en mans d’algun especialista d’alimentació
(dietista, nutricionista,..), que pugui ajudar-te a seguir una dieta que s’adapti
a les teves necessitats. És a dir, que puguis explicar-li que t’agradaria
mantenir uns hàbits alimentaris més saludables, però que ara mateix hauria de
ser una dieta amb aliments tous perquè et fan mal les dents amb els brakets i
et costa menjar. I, segur que et poden ajudar a aconseguir els teus objectius
de forma saludable.
Fins la  pròxima guapaa!
Judit Àvila (psicòloga)