Pels a les cames
Hola!!
Primer de tot volia agrair-vos tot el que feu. De ben segur que ajudeu a molts adolescents.
Doncs bé. És que tinc molts pels a les cames i em preguntava si era habitual a la meva edat (12), i si és habitual; quin seria el moment més adequat per depilar-me? Com seria la millor manera?
També he tingut en compte perquè ho faig. Ho faig perquè vull, em vull sentir millor amb mi mateixa, no perquè em mirin malament sinó perquè crec que em sentiré millor. No sé encara quin motiu és però em podríeu ajudar a trobar-lo?
Judit Àvila

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes
gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens
expliques que tens molt pel a les cames i que això t’incomoda. Així, que ens
preguntes si és normal i com pots depilar-te.
M’encantaria poder respondre a les
teves preguntes. Però, jo sóc psicòloga i no sóc la més adequada. TOTES arribem
a  una edat que ens comencen a sortir
pèls que no ens agraden i dels que ens en volem desfer... El meu consell, és
que vagis a un metge o dermatòleg que pugui dir-te si és una qüestió de
constitució o no. També, pots anar a alguns centres estètics especialitzats que
et puguin informar i resoldre tots els dubtes que tens sobre la depilació. I,
així, poder prendre una bona decisió. Pensa que hi ha moltes maneres de
dissimular o desfer-se del pèl. I, és important, que sàpigues quina és la més
saludable per a tu.
M’encanta que t’hagis parat a pensar
perquè ho vols fer. També, t’animo a que et preguntis per a qui? I, amb quin
objectiu?.
Fins la pròxima!!