Canvis destat animic
Ja fa mesos que estic bastant malament psicologicament... tinc problemes amb el menjar, preocupacions en tots els ambits, etc. El cas es que ultimament mesta passant una cosa que no acabo dentendre... hi ha dies que son acceptables (destar malament pero no de plorar com de costum) i de cop em començo a sentir super super be, començo a sentirme la noia mes feliç i afortunada del mon i acabo euforica perduda, fent tonteries, parlant sense parar ni 1 segon, rient moltissim i volent quedar amb tothom... i al cap dun segon, sense haver pensat en res, em baixa tota aquesta emocio i acabo plorant, sense voler sortir de casa ni veure a ningu i desitjant no viure mes. No se com explicarho, es com que passo dun extrem a un altre en 1 segon literalment, i no ho trobo gens normal. Començo a plantejarme si tinc bipolaritat pero intento pensar que parlar dun trastorn es greu i deu anar mes enlla daixo, i si el tingues tot aixo que he explicat mhagues passat sempre no? que en penseu? Moltes gracies.
Laia Sala

Hola!
Ens falta informació per poder valorar si es tracta d'un trastorn o no, així que si és un tema que s'allarga i que et preocupa (perquè et porta problemes) intenta demanar hora a un/a professional i que et puguin fer una valoració.
Per altra banda, també podria ser que et trobéssis en un punt de recuperació d'aquest estat anímic. És a dir, que comencis a tenir dies (o estones) en què et sents bé. Disfruta'ls. Deixa que apareguin i gaudeix-los. No et jutgis per això, val? En la recuperació anímica fem pujades i baixades, així que potser és dins aquest procés ;)
Una abraçada!