Esport
Hola, jo faig un esport q m agrada molt, peró sempre tinc por a fer coses noves, llavors sempre acabo amb bronques de les entrenadores pq no faig el q em demanen per por, pero es la meva passió, que puc fer per tenir menos por?
Laia Sala

Hola!
A vegades ens posem tanta pressió a sobre que som incapaços de permetre'ns fallar (encara que sigui per millorar).
Comença a entendre els entrenaments com un espai lliure per provar coses noves. Al partit o durant la competició no sol ser un bon lloc per provar coses noves, sinó que és l'espai per posar en pràctica tot el que has estat entrenant, així que, si no ho has entrenat... no ho podràs posar mai en pràctica.
Respira fons i pren-te els entrenaments com un espai de prova, de joc i de pràctica. Demana ajuda a les teves entrenadores per tal que et corregeixin i t'ensenyin trucs. Confia en elles, val?
Una abraçada!