aixo
Hola, tinc una pregunta quan una persona es connecta a una xarxa social i et deixa en visto o no vol dir que esta enfadat amb tu o algú? Perque el meu problema es que tinc moltes ganes de parlar amb aquella persona m'hi passaria tot el dia pero no vull ser pesada tampoc no ser que he de fer?
Laia Sala

Hola!
No sabem què vol dir exactament que et deixi la conversa en vist: si s'ha enfadat, si no té interès, si havia de fer alguna altra cosa....
Tot i així, a l'hora de mantenir una conversa per xarxes és important que es mantingui la reciprocitat. És a dir, que si tu comences la conversa un dia, el següent cop ho faci l'altra persona, que si tu fas preguntes i t'interesses per ella, aquesta també ho faci...
Valora si la conversa que tens amb aquesta persona compleix aquestes característiques i si veus que no, espera que sigui ella la que mostri interès en saber de tu.
Una abraçada!