no em sento a gust amb el meu cos
no em sento gaire a gust amb el meu cos ja que no soc el que es diu una noia prima tampoc soc molt gorda pero no em sento a gust ja que tin panxa.
Laia Reventós

Bona tarda guapa!
Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Ens expliques que no et sents massa a gust amb el teu cos perquè penses que tens panxa.
El meu consell és que si hi ha una part del nostre cos que no ens acaba d'agradar busquem ajuda en una persona especialitzada en el tema i que ella  ens ensenyi a conèixer el nostre cos i a adquirir hàbits saludables . Perquè cada cos és únic i funciona diferent.
Però sobretot no ens hem de comparar amb res ni ningú, i que tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres aspectes pels quals la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal i com ets.
Fins la próxima!
Neus Colell