Estic espantada
Hola!
Fa uns dies q noto com un pessigolleig per dins de la vagina, pensaba q era infecció d’orina però he estat mirant per internet i he vist que pot ser “síndrome de l’exitacio persistent”, això es dolent? quins símptomes te?
estic espantada, responeu me el mes ràpid possible
gràcies
Helena Angel

Hola,
El síndrome d'excitació permanent és un síndrome que fa que les persones que el pateixen experimentin el que passa durant les relacions sexuals sense estar en una situació eròtica o sexual, senten augment en la freqüència cardíaca, respiració accelerada, contraccions en la musculatura pèlvica,... tot el que el cos fa quan es prepara per a tenir un orgasme. Al contrari del que podríem pensar, les persones que ho experimenten pateixen molt ja que és una reacció física completament involuntària i que pot ocórrer en qualsevol moment.
Si sents aquest pessigolleig, podries consultar-ho amb la teva ginecòloga o la llevadora de la tarda jove del Centre d'Atenció Primària de la teva zona.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com