distancia
Hola, tinc un dubte fa tres dies va ser el meu sant i el meu millor amic no em va felicitar com els altres anys ho sigui per exemple l'any passat em va agradar mes com em va felicitar i aquest any no gaire i no ho entenc. Ja portem mes de un any sense veuren's i la amistat es a distancia i aixo vol dir que pot afectar la nostra amistat, segurmaent aquest any no podrem quedar i ja no se que fer. Si tallar la nostra amistat ja ho he fet mes de un cop i m'ha dit que que esta molt bé amb mi pero em preocupo totes hores o l'altre part no tallarla pero esperar sempre que ell obri. Ademes es el unic amic que tinc, que faig? I aixo de que em felicites poc vol dir que ha afectat la nostra amistat o algu perque cada dia em parlat igual? Merci
Laia Sala

Hola!
Des d'aquí és difícil valorar si l'amistat ha canviat o no, això segurament ho pots detectar tu. No sabem per quin motiu t'ha felicitat amb menys entusiasme: si perquè l'amistat s'està apagant, perquè en aquell moment estava fent mil coses i no se'n volia oblidar, si està passant un mal moment... No ho podem saber, això ho sap ell.
Així que si aquesta relació et fa sentir bé, manten-la. En el moment en què la preocupació, l'ansietat, els mals de cap siguin més freqüents que les bones estones, serà moment de plantejar-se què fer.
Ves parlant amb ell i valorant si la relació és recíproca. I també intenta obrir una mica el teu nucli de coneguts, per tenir altres persones amb qui parlar i compartir algunes coses ;)
Una abraçada!