Tinc cos de nena petita
Molts cops no hem sento bé perquè semblo una nena petita, tinc 15 anys, no tinc ni la regla i he de portar un corse per a que hem corretgeixi l'esquena, l'he de portar 23h al dia i no m'atrebeixo ni ha portar-lo a l'institut, l'haure de portar 1 any més desde el dia que hem vingui la regla, estic prima i medeixo poc tot i que la gent hem consideri "guapa" de vegades hem sento molt trista perquè a ningú li passa això i ningú m'enten al 100%, tot i que tinc amigues que m'intenten animar i hem diuen que no passa res. Amés amés tinc poc pit i hem fa vergonya quedar amb nois que m'agraden perquè tinc por de que hem veiguin molt baixeta, molt petita o alguna cosa. Normalment a les nenes els i ve la regla a 1r d la eso i jo fare 4t, Ja estic cansada d'esperar. Abans aixo m'afectaba menys però ara porto uns dies trista i desanimada per aquest tema no aconsegueixo treuremeu del cap, espero que nomes siguin uns dies. Tinc molta vergonya de que algú llegeixi això i s'adonin de que ho he escrit jo però necessito desofegar-me. graciès.
Laia Reventós

Bona tarda guapa! Primer de tot moltes gràcies per  confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! I no tinguis vergonya per explicar i demanar ajuda ,és un acte de valentia per part teva i diu molt de tu.
Pel que expliques, noto que estàs preocupada. Que aquesta idea de veure’t cos de nena petita i el fet d'haver de portar un corse afecten al teu estat d'ànim. Et recomano que demanis hora al teu metge de capçalera o acudeixis a un psicòleg especialitzat en imatge personal que pugui resoldre tots els teus dubtes. I,així, poder quedar-te més tranquil·la.
Cada persona i cada cos es diferent, i sobretot en el tema de la menstruació on cada noia té un cicle diferent i no existeix ni un patró ni uns tempos. A vegades comparem aquelles parts que no ens agraden del nostre cos amb les persones del nostre entorn, i les nostres emocions i inseguretats fan que veiem una diferència molt marcada entre  nosaltres i els demés. I, no sol ser així, tots som diferents. Se que és inevitable que et comparis amb els teus companys/es, tots ho fem, ens comparem constantment.  Però, ens fa sentir malament i fa que tinguem més inseguretats perquè ens veiem diferents i ho interpretem pensant que som pitjor. Hem d’aprendre a fer comparacions saludables que ens facin sentir bé i que ens facin millorar. Com ho fem? La millor manera és comparar-se amb un mateix. Fixar-te amb TU fa unes setmanes o un any i pensar què has millorat i que t’agradaria seguir millorant.
Segurament, si ho comentes amb les teves amigues et donaràs compte que elles també tenen complexes. Tots tenim complexes (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim  moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
Fins la pròxima!
Neus Colell