CREC QUE NO SE FER UNA PAJA
Hola, ultimamet amb el noi amb qui stic de lio hem començat a fer preliminars, ell primer hem feia dits molt mlament, però lulti dia, li vaig dir com fer-ho i podriem dir que va millorar un xic.
La cosa és que jo li vaig dir que ho feia malament i com fer-ho bé, en canvi a ell no sé que li semblen les pajes que jo li faig, hem refereixo a que, quan jo li faig na paja, mai s'arriba a correr... no sé si és perquè ho faig malament o perquè estic massa poca estona...
No tinc ni idea, però no s'arriba a córrer. Si que es corre en altres situacions, com per exemple amb el tpic moviment de follar quan ens estem lianto coses aixi.
Llavors... varies preguntes...
1- Els nois si els hi fan una paja per0 no s'arriben a córrer senten plaer igual?
2- que no es corri implica que no ser fer pajas?
3- Que puc fer per millorar?
4- També tinc el pensament de que si no se fer això encara menys una mamada...
Gràcies x tot el que feu.
Helena Angel

Hola,
Gràcies per escriure'ns! Per no deixar-nos cap pregunta sense resposta les copiarem una a una i les anirem responent:
1- Els nois si els hi fan una paja però no s'arriben a córrer senten plaer igual?
Sí, no només senten i sentim plaer en el moment de l'orgasme, el tacte, les caricies, etc... també generen plaer.
2- que no es corri implica que no ser fer pajas? i 3- Que puc fer per millorar?
Igual que tu li vas ensenyar com t'agrada i de quina manera t'hauria d'estimular, ell també t'hauria de poder ensenyar què li agrada, com li agrada i de quina manera li agrada sentir plaer i estimular-se. Tu li ensenyes i ell aprèn, ell t'ensenya i tu aprens ;) i això amb totes les persones amb qui comparteixis intimitat sexual, ja que cadascú sent plaer de forma diferent.
Si és un joc que t'agradaria experimentar també hauràs d'aprendre, les primeres vegades que fem quelcom per primer cop ningú en sap, oi?
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenangel.com
">www.helenangel.com