La meva parella no funciona?
Bon dia,
La meva parella a la hora dels preliminar tot de luxe pero a la hora de la penetració diguen que el seu "amic" decau. Penso que es a l'hora de posarse o posali el preservatiu, hi ha alguna explicació.
Pd. ha tingut anteriorment parelles sexuals.
Pd2: ho intentem desde fa 5 mesos i intentan que surjeixi
Gracies,
Helena Angel

Hola,
Gràcies per contactar amb nosaltres.
Hi ha moltíssimes causes que poden afectar a la pèrdua de l'erecció just en el moment de la penetració. Està clar que l'estrès, l'angoixa, el cansament, la pressió per haver de fer-ho bé, són elements que no ajuden a que l'erecció es mantingui... però hi un altre element que podria estar en joc en el teu cas en concret pel que ens expliques podria ser que s'activés l'ansietat anticipatòria, ja que si no ho hem entès malament li passa en el moment de posar el preservatiu.
Això què significa? Que com ja li ha padsat diverses vegades, està còmode, relaxat i conectat amb el plaer mentre jugueu a altres jocs eròtics i sexuals, però en el moment de "penetrar", aleshores pensa "ostia que no se'm baixi!", "amb lo bé que anàvem i ara se'm baixarà", "espero que no se'm baixi", etc... una sèrie de pensaments que de cop deixen de ser eròtics, deixa d'estar centrat en el plaer i deixa de passar-ho bé.
Quina és la clau? Tenir clar que el més important NO és la penetració, no jugueu a la penetració, senzillament gaudiu de les relacions sexuals sense penetració. Quan l'objectiu del sexe NO sigui la penetració aleshores podreu començar a jugar amb la penetració, a poc a poc, de forma molt lenta i després seguir jugant a altres coses.
Però la recomanació és que mentre anticipi o es pressioni, no practiqueu la penetració.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com