Virginitat
Hola, amb la meva ex parella vem tenir sexe amb penetracio una vegada, el que passa és que no vaig sentir res, ni em va fer mal ni vaig sagnar, però tampoc res de plaer. Abans ja haviem fet altres coses, mastubacio i sexe oral. El meu dubte és en quin punt es considera que un perd la virginitat, es a dir, no només la penetracio es sexe. Llavors com que no vaig sentir res de res no se si he perdut la virginitat de cara a la societat, o si vaig al ginecòleg i em pregunta que hauria de dir.
Helena Angel

Hola,
La virginitat té un component molt catòlic, es considera que la virginitat es perd en el moment en que practiques relacions sexuals amb penetració i es trenca l'himen. Aquesta hauria de quedar caducada ja que sabem que hi ha molts tipus d'hímens i moltes altres maneres de relacionar-se sexualment i la penetració és un joc més, no el més important o el que marca la diferència. El concepte de virginitat és falocentrista, heterocèntric i patriarcal.
El ginecòleg si està actualitzat no et preguntarà per si ets verge o no... et preguntarà si has mantingut relacions sexuals (i potser especifica si aquestes han estat amb penetració o no).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com